luni, 11 martie 2024

TÂRGUL COLECȚIONARILOR DE NUMISMATICĂ ȘI FILATELIE

 

 

Am fost la CARO, un loc unde și-au dat întâlnire zeci de colecționari fila-carto-numismatici, nu doar din București !
După prima ediție, azi am avut surpriza plăcută de a vedea o sală elegantă arhiplină. M-am revăzut cu mulți colegi de suferință și ne-am bucurat de atmosfera civilizată în care s-a desfășurat întreaga activitate.
Am dialogat și cu organizatorul acestui eveniment, Daniel (nume biblic predestinat) Suzeanu, un tânăr conștient de ceea ce face.
Zic tânăr deoarece în lumea colecționarilor se pătrunde cu adevărat după prima tinerețe, când ai și oarece resurse financiare asigurate.
Dictonul "Plăcerile costă !" se verifică cel mai mult în această lume a hobby-urilor. Unele extrem de costisitoare !
Vă asigur că Hotelul Caro are șansa de a intra pe harta culturală a Capitalei, și de ce nu a țării, cu găzduirea bianuală a acestei manifestări de substanță. Spațiile sunt generoase și accesul este facil sunt două mari atuuri.
Este o vorbă "Omul sfințește locul !"
Lelea Safta prezice că în maximum 4-5 ediții acest târg al colecționarilor va deveni una dintre cele mai importante manifestări colecționistice din România. Mai ales că sunt posibilități că el să fie up gradat cu mini expoziții de profil, simpozioane, mese festive ...
Totul e să se mențină nivelul ridicat pe care l-am trăit în cele câteva ore petrecute aici.
Felicitări organizatorului, gazdelor și participanților!

 

Sursa informațiilor https://numismag.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu