duminică, 9 aprilie 2023

Apariție editorială: Mic îndrumar pentru Moneda și Bancnota Românească circulată(1867-2004)(sau circulația monetară românească așa cum am văzut-o eu), de Florian Bulmez

 

Apariție editorială: Mic îndrumar pentru Moneda și Bancnota Românească circulată(1867-2004)(sau circulația monetară românească așa cum am văzut-o eu), de Florian Bulmez

Cartea poate fi comandată de aici.

Cartea , unică în felul ei și cea mai completă până în acest moment, are 274 pagini color, conține multe informații și poze noi a unor piese unicat, nemaivăzute până acum, cuprinde perioada 1867-2004 și sunt prezentate doar piesele de circulație și tirajele aproximative pt. fiecare bancnotă în parte.
Această carte reprezintă munca și viața prietenului meu care colecționează bancnote și monede românești de 40 de ani.
O carte foarte bună și folositoare începătorilor, cât și celor mai experimentați în acest hobby. Un fel de must have. 

Costul: 280 lei, poșta este 15 lei, curierul 30 lei, în cazul plăților în cont.





















Sursa informațiilor Richard Balko.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu