luni, 5 august 2019

Un inel de aur din Epoca Bronzului...

Un inel de aur din Epoca Bronzului, descoperit în Garway (Herefordshire, Anglia), a fost declarat comoară. Inelul deteriorat a fost găsit de către pasionatul de detecție metale Stuart Thomas din Gwent, în timp ce scana pe un câmp din Herefordshire, în aprilie anul trecut.


 
Inelul este similar cu cele descoperite în Binstead, West Sussex, în 1998 și a fost găsit la o adâncime de aproximativ 4 centimetri, într-o zonă de pășune care fusese arată anterior.

Neil Wilkin, curatorul Colecției Epoca Bronzului de la Muzeul Britanic, a confirmat că inelul de 13 milimetri pe 23 de milimetri cu fixare de tip cârlig a fost realizat în Epoca Bronzului. Are o greutate de 4,84 grame. Testele au arătat că inelul are în compoziție 88%-90% aur, 9-10% argint, restul fiind cupru. 





"La început am crezut că e un capac turtit de sticlă. Dar când am șters o parte de noroi, mi-am dat seama că este ceva special. Proprietarul terenului a fost uimit când i-am spus că am găsit inelul pe câmpul său", a spus descoperitorul.

Muzeul britanic a confirmat că dorește să cumpere inelul, dacă niciun muzeu local nu va fi interesat să-l achiziționeze.



Sursa informațiilor Harta Comorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu