marți, 3 martie 2020

Aiud: exponatul lunii martie la Muzeul de Științele Naturii – fluturele-frunză (Kallima inachus)







EXPONATUL LUNII MARTIE
Salut!
Mă numesc fluturele-frunză (Kallima inachus)
Am fost prins (cu greu) de prin pădurile Indiei de Nord-Est acum mai bine de 60 de ani (probabil chiar 100 de ani). Spun ”cu greu” pentru că stăpânesc foarte bine arta camuflajului, (după unii autori dețin chiar recordul), astfel că atunci când mă odihnesc pot fi cu greu observat printre frunzele uscate, ale căror culoare și forme le mimez aproape perfect.
Dacă ești interesat, te aștept să ne vedem. Sunt și eu nerăbdător să te cunosc. Mă vei găsi (cu puțin efort, căci voi fi camuflat, printre frunze), alături de alte insecte (fluturi, lăcuste) exotice, care la fel ca și mine, imită forma și culoarea mediului în care trăiesc.



Sursa informațiilor Evenimente Muzeale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu