Publicul va putea admira, pe lângă expoziţia organizată pe gardul Palatului Suţu şi câteva maşini de epocă aparţinând membrilor Retromobil Club România.
Primele vehicule cu propulsie autonomă din România au fost două camioane fabricate la Garner-Serpollet ce aveau motoare pe aburi şi care au circulat pe străzile Bucureştilor începând cu 1895.
Vehiculul cu numărul 1 înregistrat în 1900 în Bucureşti la Serviciul Circulaţie a fost un autotuturism cu motor cu ardere internă fabricat în Liege şi care a aparţinut proprietarului Morii lui Assan.
Un mare pasionat al sporturilor cu motor a fost prinţul Bibescu, care şi-a comandat la rândul sau un automobil tot de la fabrica din Liege.
Cinci ani mai târziu în România aveau să fie înregistrate peste 50 de automobile.
Sursa informaţiilor: https://www.facebook.com/events/419459178238578/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu